Klantcontact via WhatsApp

Zo doen slimme MKB’ers dat!

Steeds meer bedrijven gebruiken WhatsApp als hun belang­rijkste kanaal voor klant­contact. Logisch, je klanten zitten er al, reageren snel en verwachten directe service. Tijd om WhatsApp ook zakelijk goed in te zetten.

Waarom kiezen voor WhatsApp

 Klanten krijgen sneller antwoord
 Eén overzicht voor al je telefoon­nummers
 Minder telefoontjes dankzij slimme door­verwijzing naar WhatsApp
 Gesprekken verplaatsen zich makkelijk van de telefoon naar chat
 Werk met meerdere collega’s in één centrale inbox
 Stuur proactieve updates, zoals leverings­info of herinneringen
 Antwoord auto­matisch, zonder dat het onpersoonlijk voelt

Alles onder controle in één omgeving

Met de WhatsApp Business API van Saysimple beheer je al je gesprekken vanuit een duidelijk overzicht. Ook als je werkt met meerdere nummers of collega’s. Geen losse lijntjes meer, maar grip op je klantcontact.

Jij naar de klant toe, niet andersom

Wil je zien hoe dat werkt in de praktijk? Plan een demo met ons in. Via Teams of gewoon bij jou op locatie.

Aventel helpt je beter presteren, samen met onze partner Saysimple.